Assalamualaikum CINTA, semoga Allah sentiase merahmati kehidupan kita :) apa yang berlaku pasti ada hikmah nya, waAllahulam...

Friday 8 June 2012

Kembali Bersatu

Assalamualaikum...


Fuh fuh fuhhhhh! berabuk sangat dah blog aku nih, hehe
Okay, mmg bz siket (knon nye) :p
tajuk entry macam good2 je kan, act takde mende pon
aku malas and xde mase nak wat entry, ni pon baru ade kat rumah rasah (sumber internet)
So xde la nak membebel lame, just nak cakap
Esok, 9 Jun 2012 aku akan kembali pulang ke pangkuan Lendu, Melake
Okay fine cuti 2 bulan stengah is over =.='
Now mule balek life as a student..

Aku xde mood ni, dengan masalah kolej
Mane aku nak merempat laa kalau name takde kat bilik asal.. pindah kolej laen?
mintak di jauhkan..
Tu jer, nanti ade mase aku akan buat entry mase Ibadah Umrah n aktiviti2 laen mase cuti

WaAllahualam <3

No comments:

Post a Comment

© Hak Cipta Terpelihara estandeverything.blogspot.com.© 2011-2012